The Physics of Brand

(0) Erste Bewertung abgeben
CHF 15.70
Download steht sofort bereit
E-Book (epub)
Informationen zu E-Books
E-Books eignen sich auch für mobile Geräte (sehen Sie dazu die Anleitungen).
E-Books von Ex Libris sind mit Adobe DRM kopiergeschützt: Erfahren Sie mehr.
Weitere Informationen finden Sie hier.

Beschreibung

Welcome to a brand-new way of thinking about branding.

The Physics of Brand is an exploration of how brands evolve in time and space. Drawing on experience working with companies such as Patagonia, General Mills, Target, and more, this book provides an exciting new systems approach to branding. By focusing on how brands and people actually interrelate, you'll gain a new perspective on brand growth and interaction.

Complete with case studies to illustrate these concepts and Thought Experiments to get you thinking conceptually, The Physics of Brand is your new textbook on brand theory.

Mehr anzeigen

Produktinformationen

Titel
The Physics of Brand
Untertitel
Understand the Forces Behind Brands That Matter
Autor
EAN
9781440342691
ISBN
978-1-4403-4269-1
Format
E-Book (epub)
Hersteller
Simon + Schuster Inc.
Herausgeber
Simon + Schuster Inc.
Genre
Kunst
Veröffentlichung
21.07.2016
Digitaler Kopierschutz
Adobe-DRM
Dateigrösse
8.3 MB
Anzahl Seiten
192
Jahr
2016
Mehr anzeigen
Andere Kunden kauften auch